Forum chandelier lamp shades Strona G│ˇwna chandelier lamp shades
here
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

aspirance zgadzam sie z toba musimy znac swoja wartosc:0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum chandelier lamp shades Strona G│ˇwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:15, 05 Kwi 2014    Temat postu: aspirance zgadzam sie z toba musimy znac swoja wartosc:0

ale sie usmialam
[link widoczny dla zalogowanych]
Zakochana z┼éo┼Ťnica [ ten things I hate about you]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zauwa┼╝y┼éam,┼╝e r─Öka zacz─Ö┼éa mi dr─Ötwie─ç podczas pisania na klawiaturze,ale teraz nawet jak sie budz─Ö czuj─Ö mrowienie.Nie wiem jak rozwi─ůza─ç ten problem... [link widoczny dla zalogowanych] Teraz my┼Ťl─Ö, jak tu schudn─ů─ç
[link widoczny dla zalogowanych] admu1.jpg go┼Ť─ç je┼Ťli u ciebie wszystko ok, u m─Ö┼╝a te┼╝ nie najgorzej, to udaj si─Ö do kliniki leczenia p┼éodno┼Ťci, aby zrobili Ci inseminacj─Ö. Co do b├│l─ůcych szyi i szcz─Ök: ja swojego nie smarowa┼éam ale od samego pocz─ůtku chodzi┼é cichutko Wystarczy zwyk┼éy elektroniczny termometr lekarski. [link widoczny dla zalogowanych]
2 tygodnie w szpitalu i 7 miesi─Öcy kuracji po. Znalaz┼ém fajny magnetycny za 600z┼é i chyba go sobie sprawie. A moze poszukac lepszego fryzjera?... Ale wszyscy maj─ů niesamowite teorie. hehe ale czy to prawda to szczerze mowiac sama nie wiem.. teraz gotuje obiad dla Syna co jest dosc trudne ;/ ale wytrzymac musze Mam nadzieje ze pomog┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do Dominiki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Marta dba o cer─Ö klientk─Ö i chce je u┼Ťwiadamia─ç a nie tylko kasowac. A kiedy┼Ť to nawet wody nie dali, nie to co teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo chciała bym zobaczyć ...............a co was to gówno obchodzi kogo [link widoczny dla zalogowanych] Wiecej na [link widoczny dla zalogowanych] e.htm
Wszak dobrze wiemy, ┼╝e to chora osoba. Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800temat├│w ,ponad 6000post├│w,fotki pozabiegowe Fakturzystka nie ma tak dobrze - czy przerobi 10000 faktur czy 20000 to nie ma to znaczenia. Ani nie jestem na dietach. Pozdrawiam maniak├│w muzycznych [link widoczny dla zalogowanych]
czytam s┼éucham ogladam, tyle razy ze juz nie pamietam ile...i myslac o tym ze to juz ostatni to jakos tak smutno, ale wiesz. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki za Wasze historie. Sunshine7777 wlasnie przeczytalam ze ty rowniez gotujesz sie latem w dlugich rekawach i te suknie z bolerkiem...tez jestem ciagle na nie skazana..a kiedy przychodza upaly chcialabym sie zapasc pod ziemie..mam rowniez blizne na udzie-powtorne oparzenie w dziecinstwie,tym razem goraca herbata..tak wiec o bikini moge zapomnirc Operacje robilam w Poznaniu u dr St─Öpniewskiego-dwa wyciecia,teraz szykuje sie na kolejna... czy kto┼Ť orientuje si─Ö gdzie teraz pracuje p. Witam Nie denerwuj sie, twoja wiedza jest nam bardzo potrzebna wiec nie rezygnuj z pisania tu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Osobiscie od zdjecia aparatu zgiecie w kolanie z tygodnia na tydzien poprawia mi sie srednio o 5 stopni, wiec nie jest zle.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis widzialam pierwszy raz to i uwazam ze zagraniczne dziewczyny przechodzily o wile wieksza metamorfoze , zmienialy sie ze nie dalo sie ich poznac, a polskie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A wzrostu ma 172 cm. [link widoczny dla zalogowanych] Badanie zrobiłam prywatnie i okazało się, ze mam tę zarazę w drogach moczowych.
A jaki on wed┼éug Ciebie zrobi┼é obciach b─ůdz ┼éaskaw napisa─ç ?? ale tu dzis cicho! Mam co prawda plaski brzuch ale wolalabym zeby byl lepiej umie┼Ťniony pozdrawiam pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
witam! Lekarz przepisal mi antybiotyk SUMAMED i GYNALGIN. Chce wyrpstowac wloski chemiczne. Fanka nie wiem, mog┼éabym za kilka dni ale nie d┼éugo, bo wyje┼╝dzam w po┼éowie lipca i nie chc─Ö uchodzi─ç za dziwaka w┼Ťr├│d znajomych, a nie mam ochoty wszystkim si─Ö t┼éumaczy─ç. discoboys-b1 for you (partick alavi remix) o matko sza┼é!!!!!!! --> katka2006 sko┼äczyli┼Ťmy p├│┼╝no w nocy, ale si─Ö uda┼éo i wrzesie┼ä rozpoczynamy z czystym kontem, a┼╝ do ko┼äca, a potem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i sie nie sprzeczaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zbiedniejecie a atmosfera napewno si─Ö ociepli. Co wi─Öcej, Panie maj─ů w salonie grzyba na ┼Ťcianie, pomimo, ┼╝e salon ┼Ťwie┼╝o po remoncie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Roy Orbison - Only The Lonely [link widoczny dla zalogowanych] wi─Ökszo┼Ť─ç z tych tanioch to lipa!!!
Sama juz zauwa┼╝y┼éam ┼╝e podczas ograniczenia pokarmu do samych owoc├│w i warzyw albo do wody- niestety mam objawy niedoboru witamin z grupy B. sa kobiety w tych trudnych zwiazkach, najczesciej udaja przed soba samym i otoczeniem, ze wszystko jest pieknie. Takie, kt├│re nie my┼Ťl─ů tylko o ciuszkach i tipsach. Ka┼╝dy organizm jest inny.Zycz─Ö powodzenia. Nie jestem w ┼╝adnym zwi─ůzku, mam wra┼╝enie, ┼╝e wr─Öcz m─Ö┼╝czy┼║ni sie mnie boj─ů By┼éam kr├│tko w zwi─ůzku rok temu przez p├│┼é roku, a m─ů┼╝ zostawi┼é nie przecie┼╝ 6 lat temu. [link widoczny dla zalogowanych]
i zawsze warto isc do lekarza! Ile czeka si─Ö na wizyt─Ö u niego? Janusz hej i o ile sie moze zmniejszyc biust Trafi┼éam na fajn─ů terapeutk─Ö od uzale┼╝nie┼ä, i mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e j─ů wkurzam tym marudzeniem. po miesi─ůcu co┼Ť zacz─Ö┼éo mi si─Ö komplikowa─ç z blizn─ů, chodz─Ö tam co drugi dzie┼ä, robi─ů mi ultrad┼║wi─Öki i laser, bezp┼éatnie oczywi┼Ťcie itd..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:15, 05 Kwi 2014    Temat postu: Faktem jest, ┼╝e coraz mniej ┼Ťpi─Ö.

teraz gdy jest wiatr jest najgorzej bo ciagle mam wrazenie ze to widac a jak juz ktos sie patrzy to mam wrazenie ze na to,nie lubie chodzic do fryzjera..
[link widoczny dla zalogowanych]
czy masz dzieci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A wi─Öc tylko tak sobie wzdycha┼éam, wzdycha┼éam i biega┼éam do Ko┼Ťcio┼éa , ale wiecie cooo to by┼éo mimo wszystko PI─śKNE Fatalne zauroczenie [link widoczny dla zalogowanych] a co do ziemniaczk├│w w pi─ůtek to raczej sie nie skusz─Ö bo i tak ugotujesz te kartofelki dla swojego misia.
ManyPenny, ja dziekuje Bogu za to ze mam synka, a w ciazy bylam juz 4 razy i ta jest piata. Przeczytalam wszystkie strony o waszych staraniach. W tym przypadku nie masz co sie martwic, bo spokojnie na ciemny braz zafarbujesz, a jak nie do konca pokryje to za 2 tyg znowu. Bylam dzis i dopielam u p. [link widoczny dla zalogowanych]
ale dzi─Öki temu ze poczyta┼éam to si─Ö uspokoi┼éam .. a czy oczyszcza┼éa┼Ť jelita?? i dla dobra sprawy kilometry i pieniadze nie sa wazne. wyj─Öcie drenu nie boli, ja jestem w┼éa┼Ťnie po operacji ca┼ékowitego usuniecia tarczycy Niewiem czy wiecie ale s─ů 2 typy zio├│┼é Bonifrat├│w [URL=http://imageshack.us ][IMG]http://img397.imageshack.us/img397/1338/011az h8.jpg [/IMG][/URL] te s─ů oryginalne Rajewski Preggers troszk─Ö mnie pocieszy┼éa┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niby maj─ů byc jakies podk┼éadki na palniki, ale nigdzie nie mo┼╝na tego dosta─ç, z zepterem na czele), poczeka┼éam, a┼╝ strza┼éka dojdzie do po┼éowy zielonego pola, kropla rozprys┼éa si─Ö po dnie - po┼éo┼╝y┼éam mi─Öso i potem musia┼éam d┼éuuugo wietrzy─ç kuchni─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale Ty mia┼éa┼Ť robione piaskowanie jednocze┼Ťnie z usuwaniem kamienia, prawda? Jednak chyba zaden lekarz w przypadku asymtrii nie zaoferowal dostrzykni─Öcia preparatu za darmo, nie znam takiego przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlaczego nie moge miec pieknych prostych wlosow z ktorymi moglabym robic przerozne fryzury (obciecia). [link widoczny dla zalogowanych] Mozna ja nawet odstapic koledze, ba mozna w koncu zaczac na niej zarabiac wypychajac ja do legalnie dzialajacego burdelu.
Ja popelnilam ten blad,stracilam wiare w siebie i w swoje mozliwosci... To jest po porstu B┼ü─śDNE KO┼üO !!! je┼Ťli mowa o Mischelle,czy jak to si─Ö tam pisze to jest jedna piosenka,kt├│r─ů baaardzo lubi─Ö ,ale ona jest z lat 90-tych Ja WAm powiem tak,lepiej zaczelam spac po tych wizytach u psychologa to fakt ale dodatkowo przestalam zapychac sie slodyczami i cukrem.Doszlam do wniosku,ze to cukier powoduje u mnie bezsennosc i ogolnie zle samopoczucie.Moze warto sprobowac,to nic nie kosztuje.... ja nie mog┼éam tego prze┼ékn─ů─ç [link widoczny dla zalogowanych]
paaao- a mozesz mi podac mi meila bo mam pare pytan.... Ku*** czy do was nic nie dociera ? do Mark 39 , napisa┼éam do Ciebie e-mail, czy┼╝by nie doszed┼é ? Witaj Konspiracja My┼Ťlisz, ┼╝e te zauroczenia nie s─ů normalne??? Wprawdzie to forum dla kobiet ale chcia┼éem si─Ö podzieli─ç dobrym do┼Ťwiadczeniem. ja dopiero dzi┼Ť zaczn─Ö drog─Ö do lepszego samopoczucia... Shakira - waka Waka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem by┼éa przerwa ┼Ťwi─ůteczna, w ci─ůgu 3ch tygodni z─ůb zacz─ů┼é bole─ç spowrotem samoistnie, a z─ůb przeciwstawny, kt├│y ju┼╝ wcze┼Ťniej mnie pobolewa┼é - przy najmniejszym ugryzieniu dos┼éownie ra┼é mnie z b├│lu.
[link widoczny dla zalogowanych]
podczas przerwy na okres bole ustapily, kied zaczelam brac 2 opakowanie wrazliwosc wrocila. Dzisiaj bylam w jednej - cudenko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JUZ DWA LATA SIE U NIEJ SCINAM I FARBUJE I ZAWSZE JESTEM ZADOWOLONA (ZA KAZDYM RAZEM MAM INNA FRYZURE)!!!! [link widoczny dla zalogowanych] p
Brzuchol ten najgorszy mi zlecia┼é i to jest najwa┼╝niejsze. Ciekawe odpowiedzi, Patrz─ůc logicznie to powinno dzia┼éa─ç.Ale chyba najskuteczniejszy jest masa┼╝. szczerez mowiac czytalam daaawno wasze wypowiedzi i nie wierze zeby nie pomogly cwiczenia ujedrniajace. Aha.. [link widoczny dla zalogowanych]
Heni, swietna mloda dziewczyna, do tego nalozyla mi ampulke Oleo Fusion i zrobila rytual Kerastaste-masaz glowy i ta saczaca sie do ucha muzyka to cos wspanialego. Jedna sprawa to dzienne zapotrzebowanie a kolejna to pokrywanie go odpowiednim po┼╝ywieniem i o odpowiednich porach. mialem laser biostymulujacy 3x po zabiegu i odczuwam lekkie mrowienie. z aplikacj─ů zero problemu, z samopoczuciem te┼╝ nie. Gruszki nie polecam, tam jest duze cisnienie wiec pewnie nie za mi┼ée uczucie, wlewnik i 2 metrowy wezyk to leci delikatnie , wolno, ciurkiem i tylko z poczatku samego g┼éupie uczucie A szkoda Ty┼éek podni├│s┼é si─Ö i jest jak u 20-latki Jeszcze ten cellulit na udach z ty┼éu i b─Ödzie cudnie Dam Wam zna─ç za dwa tygodnie czy efekty dalej post─Öpuj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DZIEŃ SIÓDMY:
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzeba kilku miesi─Öcy, aby organizm zacz─ů┼é dzia┼éa─ç sprawnie i samodzielnie - cho─ç przy ca┼ékowitej resekcji (usuni─Öciu ca┼éego gruczo┼éu) przy wsparciu lek├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak zobaczy┼é moje wyniki z USG, od razu kaza┼é i┼Ť─ç na USG doodbytnicze. [link widoczny dla zalogowanych] Cos tak jak kontrakt - ale nie k**ewstwo.
by┼Ť by┼éa silna i my┼Ťla┼éa zawsze pozytywnie.. Napisal ze warto zostac na tej diecie przynajmniej tydzien zeby zobaczyc ze kazdy moze schudnac.Nie padlo nigdzie stwierdzenie ze po tygodniu TRZEBA wejsc na faze wprowadzajaca Atkins pisze za to duzo o tym ze w oparciu o diete Ketwica probowal ulozyc diete ktora by byla zjadliwa i nie bardzo sie dalo wiec radzi zeby po tygodniu dodac sobie 200 kal i jesli spadek wagi dalej sie bedzie utrzymywal to przejsc na faze wprowadzajaca w ktorej nie ma zadnych ograniczen kalorycznych Wniosek? Santana dzi─Öki za odp pamietaj o prawidlowym oddychaniu...ja sie tu tak wymadrzam a jeszcze nie wiem jakie beda efekty moich staran;d [link widoczny dla zalogowanych]
ciezko z tym zyc ale nei ma wyjscia. Fanka ten lek bio bra┼éa moja znajoma, ona zawsze testuje na sobie wszystkie wynalazki, zachwyca┼éa si─Ö aloesem, pazurem rekina itp. Wiem, tylko spok├│j mo┼╝e mnie uratowa─ç ale jak mo┼╝na by─ç spokojn─ů kiedy co┼Ť takiego zachowuje si─Ö co drugi dzie┼ä skandalicznie nie do opisania. A zna ktos moze wykonawce badz chociaz tytu┼é piosenki wlasnie z tych lat. W programie mi─Ödzy innymi fryzjerstwo stylowe i wsp├│┼éczesne. B├│l dopada mnie w nocy, najcz─Ö┼Ťciej nad ranem. ja stosowalam Metode Montignac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:17, 05 Kwi 2014    Temat postu: iw6k - temat skazy bia┼ékowej by┼é poruszany wiele razy, Ste

Mo┼╝e jednak kto┼Ť si─Ö wypowie?:>
[link widoczny dla zalogowanych]
ile to mo┼╝na znosi─ç? cze┼Ť─ç dziewczynki moje kochane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, ┼╝e to woda i zawartos─ç flaczk├│w, ale pewnie i t┼éuszczyku te┼╝. [link widoczny dla zalogowanych] Tak jak pisa┼éam kolczyk w p─Öpku goi si─Ö do roku a czasem nawet d┼éu┼╝ej niestety ;/ Ja sama gdy mia┼éam kolczyka w p─Öpku to te┼╝ by┼éam sk┼éonna go ju┼╝ wyj─ů─ç ...
Zabieg odby┼é si─Ö u dentysty, prywatnie- ma do┼Ťwiadczenie i si─Ö tego podda┼é. Ale w ciagu ostatnich tygodni widuje je co drugi dzien Neutral i zauwazylem, ze wszystkie wygladaja tak samo, roznia sie tylko wielkoscia. [link widoczny dla zalogowanych] 505.html ostatnio powi─Ökszy┼éa cycki BLIZNA ZMIENIA BARWE NAWET DO POLTORA ROKU!!!CO DO KRATERA JESLI JEST MALENKI CZYLI OKOLO 1 MILIMETR TO Z TAKIM SOBIE PORADZI┼üAM NA CZOLE BARDZO MOCNO SMARUJAC KREM SKORA LEKKO PUCHLA I WKONCU KRATEREK SIE WYPE┼üNI┼ü:d WIEC NARAZIE SIE TYM NA REKU NIE MARTWIE!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jestesmy dwiema studentkami psychologii z do┼Ťwiadczeniem w pracy z dzie─çmi w wieku przedszkolnym, kt├│rych pasj─ů jest praca z maluchami, a wyzwaniem nauka ich poprzez zabaw─Ö. Ale po 1 tygodniu na wadze by┼éo 3kg mniej... ja tez bylam przerazona nie sypialam i wogole wyobrazalam sobie najgorsze . Ja wam powiem jak to jest z tym kana┼éowym. lekarz stwierdzi┼é ze mam jakies bakterie. Superrrr ┼╝e wpad┼éa┼Ť na pomys┼é ┼╝eby tam zadzwoni─ç wi─Öc ja te┼╝ jestem nieco spokojniejsza sorki za zamieszanie z t─ů list─ů ale warto chucha─ç na zimne. dubidu-lubudu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na samym poczatku to jest prawie ze lekki bol, ale dla mnie przynajmniej jest on przyjemny, taki lekkie uczucie bezbronnosci mojej malej lechtaczki wobec bezlitosnego i nieustajaceog strumienia wody
[link widoczny dla zalogowanych]
a w burdelu te┼╝ jest wszystko w jednym kolorze. W Twoim przypadku to mozna nazwac polglodowka-tez sa dobre Nie nalezy wracac do starych nawykow zywieniowych bo albo sie nadrobi utracone kilogramy albo bedzie ich wiecej niz przed glodowka jak sie rzucacie na jedzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jednak 1 cz─Ö┼Ť─ç bardziej mi si─Ö podoba┼éa :] [link widoczny dla zalogowanych] Nie mam wiele jak facet, ale mam i chc─Ö si─Ö ich pozby─ç.
hej dziewczyny!ja te┼╝ mam du┼╝y problem i chcia┼éabym si─Ö dowiedzie─ç o co chodzi.A mianowicie biegam od trzech tygodni na orbitreku po dwie godziny dziennie staram si─Ö ogranicza─ç jedzenie, jem min trzy godziny przed snem nie jem s┼éodyczy bia┼éego pieczywa nie pije alkoholu ani gazowanych napoi a waga ci─ůgle stoi w miejscu centymetry te┼╝ nie spad┼éy ale za to wydaje mi si─Ö ┼╝e mam zgrabniejsze cia┼éo czy to mo┼╝liwe?Bardzo prosze o wasze opinie. a gdy przysz┼éo do zap┼éaty zartujesz caly dzien jestem w pracy i nudzi mi sie ZAOKR─äGLONE s─ů seksowne to r├│wnie┼╝ wsp├│┼éczuj─Ö ┼Ťwiatopogl─ůdu (co ┼Ťwiatopogl─ůd ma do gustu? Trzymam kciuki Jesienna mamo ... [link widoczny dla zalogowanych]
tylko mala czesc z nas w pracy sie realizuje. Dzi─Ökuj─Ö wam bardzo. 1,0 do 30,0 nieokreslony A zosta┼éo mi jeszcze 0,5 kg ┼Ťwi─ůtecznego ob┼╝arstwa do spalenia [link widoczny dla zalogowanych] _id=28845496 Fajne ubranka dla dzieci w ka┼╝dm wieku zycze ci powodzenia i chcialabym zebys w koncu napisala cos pozytywnego...na jakikolwiek temat. Rozchodza sie one z krwia po ca┼éym organizmie, stopniowo osiadajac na sciankach naczyn krwionosnych, w stawach!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mog─Ö si─Ö teraz okr─Öci─ç kawa┼ékiem szmaty i dobrze wygl─ůdam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciesz sie, ze czasami Cie ktos odwiedza, ja takich luksusow nie mam...Tylko raz siostra ze szwagrem przyjechali, ale to bylo 3 lata temu, potem 2 razy mialam na wakacje (3 tyg) braciszka. Zaraz wejd─Ö na fb i powymieniam Wam namiary na siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

strzyg─ů, modeluj─ů, farbuj─ů a ledwo co co zacz─Ö┼éy szko┼é─Ö fryzjersk─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Mnie co prawda to nie dotyczy, przynajmniej na razie, ale jedno co mog─Ö powiedzie─ç to to ┼╝e to co zrobili to cholerne ┼Ťwi┼ästwo.
co┼Ť w tym stylu.... nazywa si─Ö LeNska, nie Le┼âska Zdj─Öcia szybciutko obejrza┼éam - dzieciaki z mojej starej ekipy te┼╝ jakies takie wyro┼Ťni─Öte, jakby dojrzalsze Wiem ze mowi prawde.. sobota ju┼╝ za dwa dni [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki za odpowiedz papa. Czytaj uwaznie.... rany, pr├│buj─Ö komu┼Ť udowodni─ç, ┼╝e podawane wsz─Ödzie wymiary Marilyn Monroe to zwyk┼éa ┼ÜCIEMA i wida─ç to go┼éym okiem synek Ja┼Ť urodzi┼é si─Ö 24 czerwca 2000 roku Jestem z tym samym od 14 lat - z t─ů mi┼éo┼Ťcia i szcz─Ösciem tak bywa. FRYZJERA ODRADZI┼üA CIENIOWANIA BO I TAK DU┼╗O W┼üOS├ôW POZDRAWIAM... Uspokoi┼é si─Ö troch─Ö jak znalaz┼é w necie stron─Ö jak wygl─ůda oryginalna LiDa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prawdziwa (naturalna) skora przepuszcza powietrze !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
/.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- zdobienie typu brokaty, dzety, hologramy itd GRATIS !!! [link widoczny dla zalogowanych] Musiałby to byc jedyny fryzjer na globie, zenym pojawiła się tam ponownie.
ma┼éo to s┼éychac, o facetach w Polsce, czy w innym kraju... Przejrzyjcie artyku┼éy na stronie: Na pocz─ůtek chcia┼éabym powiedzie─ç, ┼╝e sama atmosfera, jak─ů stworzy┼é doktor i jego za┼éoga (p.Krzysztof, anastaziolog z ogromnym poczuciem humoru i piel─Ögniarki) napawa┼éa mnie optymizmem. jestem niani─ů od ponad dw├│ch lat. W pazdzieniku mam badanie w poradni metabolicznej a w listopadzie w poradzni genetycznej wiec wtedy bedziemy wiedziec cos wiecej.Zastanawia mnie tylko to ze lekarz do tej pory nie zleci┼é tomografi komputerowej bo stwierdzi┼é ze jak ma┼éa nie mia┼éa nigdzy drgawek ani zaburzen to badanie mozna prze┼éozyc na pozniejszy czas. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie bralem zadnych kotonow itp. Burdel mama preferuje kolor czerwony, r├│┼╝owy. co jesli znowu to sie powt├│rzy ? Wymy┼Ťl co┼Ť intelig─Ötniejszego - to pogadamy. moze to pogoda czy cos? bARTEK wRONA Znam kobiety w ich wieku, ktore twarze maja mlodsze, bez bruzd, zmarch i nadal ladny owal twarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:23, 05 Kwi 2014    Temat postu: Buziaki i u┼Ťciski,

Jesli jestes zdolna i odwazna bedziesz miala przebicie wlasnie dla tego ze jestes obcokrajowcem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tym razem wykonane prze┼Ťwietlenie kr─Ög├│w szyjnych i s─ů tam zmiany ale do ko┼äca nie jestem przekonany czy to trafna ocena.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny chyba troch─Ö przesadzacie, za┼é├│┼╝cie sobie w┼éasny topik, na kt├│rym b─Ödziecie ze sob─ů walczy┼éy, a nie prowadzicie tu jakie┼Ť dziwne pogaw─Ödki Przemy┼Ťlcie to.................
gruba jest na twarzy Capuccino jojo wspomne ze kilka lat temu mialam torbiel ok.7 cm-i mialam ja usunieta operacyjnie...a i jeszcze mam stwierdzone PCO-jajnikow...nie wiem czy teraz mam czekac jeszcze m-ac, czy moze lepiej zmienic lekarza.... wybudzenie natychmiastowe zero wymiotow . [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedys Gabriel- teraz w┼éasnie Revlon. M├│j numer GG: Nie odwa┼╝y┼éabym si─Ö nanie┼Ť─ç olejku na sk├│r─Ö g┼éowy w obawie przez wyst─ůpieniem ┼éupie┼╝u. Pomocy Bejbi a po co??? pozdrawiam! albo tak ci─Ö┼╝ko pracuja ┼╝eby co┼Ť osi─ůgne┼éy tu w Polsce ze ju┼╝ na jakie┼Ť tam pogaduchy nie maj─ů czasu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja mama takie ma (ale ona prostuje), tata w dzieci┼ästwie takie mia┼é, moje siostry r├│wnie┼╝ takie maj─ů, lecz jedna z nich ma bardziej proste - do po┼éowy d┼éugo┼Ťci proste, potem leciute┼äko si─Ö faluj─ů - ajc jak ja jej zazdroszcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli nie otworzysz dostajesz kary.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przykro to widziec, ale taka opine tu zrobily nasze dziewczyny. [link widoczny dla zalogowanych] To widać gołym okiem.
Nie pij te┼╝ wody gazowanej ! Jestem szcz─Ö┼Ťliw─ů/nieszcz─Ö┼Ťliw─ů posiadaczk─ů 75 E! ale wiadomo, ┼╝e o mnie chodzi Na policzku Mo┼╝e i co┼Ť da sie zrobi─ç, ale faktem jest ┼╝e blizna, cho─ç mo┼╝e mniej widoczna i tak zostanie, to mnie w┼éa┼Ťnie dobija Straci┼éem ju┼╝ jak─ůkolwiek nadzieje HIHIHIHIHIH DOOOOBRRRRRRRRE!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz po oko┼éo tygodniu od przek┼éucia ju┼╝ si─Ö do niego przyzwyczai┼éam i jest gitttt ja tam lubi─Ö windy(bo jakby co to nawet staje!) winda oczywi┼Ťcie hmmmmmmmmmmmmm jesli sa dwie rurki i jesli wszystko jest w obiegu zamkni─Ötym to w jaki spos├│b sie wydostaje na zewnatrz?? Co do torbieli przypuszczam, ┼╝e wch┼éone┼éa si─Ö gdy mia┼éam t─Öpy b├│l w podbrzuszu. Smaruje sie tym produktem framugi okien od zewnatrz i spokoj przez cale 2 miesiace dziala, 2 lata juz stosuje pozna wiosna smaruje i mam spokoj tak na prawde do pazdziernika. ja uprawiam aerobik od roku i nic... Spoznia mi sie 6 dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak ktos wie to prosze o namiary.
[link widoczny dla zalogowanych]
cudowna Dlatego my Polki lubimy południowców (i nie tylko Polki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

;d [link widoczny dla zalogowanych] Chcialabym zobaczy─ç, czy du┼╝o mi brakuje
(aha i nie zazdroszcze jej tego ) dziewczyny, a czy stepper boczny jest lepszy ni┼╝ skr─Ötny? By┼éa to jedyna fryzjerka, kt├│ra potrafi┼éa zrobi─ç porz─ůdek z moimi w┼éosami. Gaja ja te┼╝ robi┼éam testy owu (w tym cyklu co zasz┼éam ) i ani razu nie mia┼éam tak NAPRAWD─ś pozytywnego, ┼╝eby obie krechy by┼éy jednakowo nasycone nawet ta druga nie byla w po┼éowie tak nasycona jak kontrolna. moze kiedys sie wyda gdyz ja te┼╝ pracuj─Ö na ┼Ťl─ůsku... [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie, Hej, dziewczyny Ja zawsze jestem 10 lat temu zasz┼éam w ci─ů┼╝─Ö bez wi─Ökszych problem├│w ( za 5 - tym razem ) - karmi┼éam synusia 2,5 roku ale po ca┼ékowitym odstawieniu mia┼éam jeszcze pokarm w piersi d┼éugo .Jak syn mia┼é 4 lata ( 2000 rok) zacz─Öli┼Ťmy si─Ö stara─ç o nast─Öpne dziecko po roku zacz─Ö┼éam chodzi─ç do lekarza porobi┼éam badania wszystko O.K. jednorazowo. z gory wielkie dzieki 3.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mhm wy tez mia┼éy┼Ťcie takie problemy z osi─ůgni─Öciem orgazmu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc naprawd─Ö nie polecam! postanowilam zatem ze zrobi─Ö si─Ö na blondi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A wi─Öc tylko tak sobie wzdycha┼éam, wzdycha┼éam i biega┼éam do Ko┼Ťcio┼éa , ale wiecie cooo to by┼éo mimo wszystko PI─śKNE Fatalne zauroczenie [link widoczny dla zalogowanych] To znaczy na moje naturalne paznokcie stylista (w Krakowie) na┼éo┼╝y┼éa ┼╝el (kt├│ry jest w zasadzie po┼é─ůczeniem ┼╝elu i lakieru do paznokci).
Nast─Öpnym krokiem przed podj─Öciem decyzji powinno by─ç odwiedzenie tych lekarzy kt├│rzy w jaki┼Ť spos├│b zdobyli nasze internetowe zaufanie. iiillillliii jeszcze raz domy tutaj wcale nie sa tanie zalezy gdzie mieszkasz ale mimo wszystko GTA (toronto i okolice )jest cholernie drognie srednie jakosci dom to wydatek ok 300tys dolarow +tax.mozecie przyjechac tutaj na program skilled workers troche to potrwa ale to w tym momencie jest najlepsza droga nie warto przylatywac na turystyczna i zostawac bo pozniej jest ciezko zalapac sie na jakis program zostaje malzenstwo z tubylcem ale ty jestes mezatka.ogolnie w canada zyje sie ok .Nie jest tak rozowo jak sie moze innym wydaje kwestia przyzwyczajenia praca dom praca dom i wierz mi ze tak jest zapomnij o wychodzeniu do barow na tyg bo jutro wszyscy ida do pracy co innego na weeked impreza w clubach zaczyna sie ok 11pm a konczy ok 2am tez bylam w szoku dj mowi last call wszyscy biara ostatniego drinka albo piwo wypijaja i jada do domu 2 godz koniec imprezy. O Matko kochana! pudrem do pasemek to mog─ů po dekoloryzacji nawet... A co do Snape wydaje mi si─Ö, ┼╝e on jeszcze pomo┼╝e Potterowi, bo tak jak czyta┼éam ten rozdzia┼é jak go Potter chcia┼é trafi─ç zakl─Öciem to Snape ca┼éy czas nie pozwala┼é ┼Ťmiercio┼╝erc─ů mu nic zrobi─ç, a na dodatek jeszcze go uczy┼é jak rzuca─ç zakl─Öcia. [link widoczny dla zalogowanych]
ja tezie przylanczam, od jutranic nie jem!!!! witam od lutego chcialam wrocic do pracy, moj synek bedzie mial wtedy 9 miesiecy zalezy mi zeby zajal sie ktos nim. Znasz mo┼╝e jakie┼Ť fora lub strony specjalizuj─ůce si─Ö w tego typu muzyce, gdzie mo┼╝na by zasi─Ögn─ů─ç opinii? [link widoczny dla zalogowanych] rania/sweter.jpg ot├│┼╝ dziewczyny m├│wi─ů,┼╝e fajnie,ch┼éopacy to zale┼╝y kt├│rzy,niekt├│rzy dokuczaj─ů,niektorzy rozumiej─ů,ale chcialabym mie─ç mniejszy. ┼Ümiesznie wyglada odstawiona panienka z plecaczkiem na plecach a tudzie┼╝ kobietka w dresiku z torebk─ů w panterk─Ö na ramieniu Przeci─Ötny stosunek trwa g├│ra ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum chandelier lamp shades Strona G│ˇwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin